Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Політика неповернення:
Повертається весь товар.
Умови повернення
1. Обмін та повернення товару належної якості
1.1. Коли придбаний Товар не задовольняє Покупця за кольором, габаритами, конфігурацією чи іншими факторами, або немає можливості використовувати його за своїм прямим призначенням, то Покупець може замінити його на аналогічний продукт належної якості. Це може бути зроблено лише у встановлений чинним законодавством термін. Покупець має законне право повернути придбаний в Інтернет магазині forkliftparts.com.ua.ua, у встановлений законом термін – 14 робочих днів з моменту покупки. При цьому Товар не повинен бути у використанні, мати товарний вигляд, усі ярлики, пломби, упаковку, супровідні документи, видані Інтернет магазином при отриманні Товару, а також зберегти свої споживчі властивості.
1.2. Повернення товару Покупцем здійснюється в оригінальній упаковці, в якій він або його відповідальний представник отримував товар, що повертається.
1.3. Повернення або обмін Товару, який було поставлено на умовах самовивезення силами та за рахунок Покупця зі складу Інтернет-магазину здійснюється в Офісі обслуговування клієнтів Інтернет-магазину (адреса: ТОВ «ФорклифтПартс» м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 3А) або на складі інтернет-магазину (м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 3А).
1.4. Повернення або обмін Товару, який було поставлено на умовах самовивезення силами та за рахунок Покупця з відділення ТОВ «Нова Пошта» або ТОВ «Делівері», здійснюється шляхом доставки Товару силами та за рахунок Покупця на склад Інтернет-магазину (м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 3А) будь-яким зручним способом для Покупця.
1.5. Повернення або обмін Товару, який було поставлено на умовах доставки за адресою, здійснюється шляхом доставки Товару силами та за рахунок Покупця на склад Інтернет-магазину (м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 3А) будь-яким зручним способом для Покупця.
1.6. При зверненні Покупця до Інтернет-магазину з вимогою про обмін Товару належної якості на інший аналогічний товар, а в Інтернет-магазині не буде в наявності необхідного Покупцю Товару,
Покупець має право:
1.6.1. Обмінювати придбаний товар на аналогічний при надходженні на склад Інтернет-магазину. Про факт надходження аналогічного Товару Інтернет-магазин негайно сповістить Покупця будь-яким зручним для Покупця способом (телефон, e-mail, месенджер).
1.6.2. Обмінювати придбаний товар на будь-який інший товар із відповідним перерахунком вартості;
1.6.3. Розірвати Договір публічної оферти згідно з умовами припинення публічної оферти.
1.7. Обмін Товару або його повернення з отриманням сплачених коштів здійснюється Інтернет-магазином за наявності у Покупця: повного комплекту документів, виданого Покупцю під час постачання Товару; документа, що підтверджує покупку Товару; документа, що підтверджує особу Покупця; листи-заяви на обмін або повернення Товару та повернення коштів.
1.8. Повернення коштів Покупцю здійснюється Інтернет-магазином у той же спосіб, що був обраний Покупцем при оплаті Товару в строк, що не перевищує 10 (десять) банківських днів з дати виконання Покупцем п.1.7. Обмін та повернення товару належної якості.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
2.1. Якщо Інтернет-магазин у гарантійний період одержує від Покупця письмове повідомлення про виявлення у гарантійний термін дефектів, він зобов’язаний за власний рахунок усунути дефекти Товару або замінити продукт (його частину) протягом 20 календарних днів з дати отримання від Покупця переліку документів зг. п.2.5 умов повернення.
2.2. У разі відсутності на складі Інтернет-магазину Товару (його частини) для виконання заміни, Інтернет-магазин зобов’язується поставити такі товари та замінити його Покупцю у строк, що не перевищує 2 (два) місяці з дати отримання від Покупця переліку документів згідно з .п.2.5.
2.3. При заміні товару неналежної якості на аналогічний товар тієї ж моделі, марки, виробника – перерахунок вартості не провадиться, навіть якщо ціна Товару збільшилася порівняно з ціною, яка була дійсна на момент оплати.
2.4. При заміні товару неналежної якості на такий же товар іншої моделі та/або марки та/або виробника здійснюється перерахунок вартості таким чином:
2.4.1. Якщо ціна нового Товару більша, ніж ціна Товару неналежної якості, перерахунок здійснюється на момент обміну;
2.4.2. Якщо ціна нового Товару нижча за ціну Товару неналежної якості, перерахунок здійснюється на момент купівлі Товару неналежної якості.
2.5. Перелік документів від клієнта для обміну та повернення товару неналежної якості: повний комплект документів виданого Покупцю під час постачання Товару; документ, що підтверджує покупку Товару; документ, що підтверджує особу Покупця; лист-заява про обмін чи повернення товару неналежної якості.
2.6. Час перебування Товару на гарантійному ремонті продовжує загальний гарантійний термін, вказаний для придбання товару.
2.7. У разі заміни Товару неналежної якості на товар, який відповідає умовам Договору публічної оферти, гарантійний строк на нього починає закінчуватися з моменту такої заміни.
2.8. У разі якщо дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил експлуатації або зберігання Товару – вимоги Покупця про повернення Товару не підлягають задоволенню, підставою для відмови є висновок експерта.
2.9. Для товарів, що були у вжитку, та товарів на які Інтернет-магазин не надавав Покупцю будь-які гарантії, після прийому Товару за кількістю та якістю претензії від Покупця не приймаються та не розглядаються.
2.10. Для великогабаритних товарів або товарів з вагою, що перевищує 5 кг, доставка до Інтернет-магазину та повернення або обмін Покупцю здійснюється силами та за рахунок Інтернет-магазину.
2.11. У разі неможливості Інтернет-магазином здійснити усунення дефектів Товару або заміну Товару (його частини), Покупцеві пропонується розірвати договір та отримати сплачені кошти за Товар неналежної якості. У такому разі Товар неналежної якості повертається Покупцем Інтернет-магазину.
Повернення коштів Покупцю здійснюється Інтернет-магазином у той же спосіб, що був обраний Покупцем при оплаті Товару в строк, що не перевищує 10 (десять) банківських днів з дати подання Покупцем документів, передбачених п.2.5. Умов повернення та фактичної передачі товару неналежної якості до Інтернет-магазину.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар приймається на повернення у задовільному вигляді без пошкоджень та подряпин.
Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
– товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
– товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
– збережені всі ярлики й заводське маркування;
– товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.